سوله دست دوم

ساخت و فروش سوله دست دوم

سوله دست دوم

ساخت و فروش سوله دست دوم

شرکت بانک سوله ایران به عنوان مرجع تخصصی ساخت سوله دست دوم در کشور می باشد. این شرکت توانایی ساخت ، فروش و تحویل و نصب فوری انواع اسکلت سوله در سراسر کشور را در کمترین زمان ممکن دارد.
علاوه بر سوله ، ساخت اسکلت فلزی ساختمان نیز از دیگر فعالیت های این شرکت بزرگ می باشد.
02122220266

  • ۰
  • ۰

سوله ها دارای انواع مختلفی هستند، که هریک با هدف خاصی ساخته میشوند. سوله تیر ورقی یکی از انواع پر کاربرد این سازه ها است، که در ساخت و طراحی سوله دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی میباشد. همچنین طیف بسیار وسیعی از انواع کاربری ها را به بهترین شکل پوشش می دهد. ساخت اجزای این سازه ها در کارخانه سوله سازی با سرعت و دقت بالا انجام شده و سپس به انبار فرستاده می شوند.

اغلب پیش تولید سوله تیر ورقی طبق یک برنامه ریزی از قبل تعیین شده آغاز می شود، تا سوله سازی با سرعت بالا و در کمترین زمان ممکن سازه را به مشتری تحویل دهد. همچنین طی عملیات تولید، تیم کنترل کیفیت بر تمامی مراحل ساخت و تولید سوله تیر ورقی نظارت کامل دارند. قبل از اختراع سوله تیر ورقی، تیر آهن مورد استفاده بوده که از المان های قدیمی ساخت استراکچر فلزی محسوب می شود. که در کارخانه های برگ ذوب آهن و به شیوه ریخته گری ساخته می شد.

 

استراکچر سوله تیر ورقی

 

این المان سال های متمادی در صنعت سوله سازی و ساخت اسکلت فلزی بسیار کاربردی بوده، تا اینکه کم کم قیمت آن بالا رفته و سپس با تحلیل ایرادات عملکرد و ساختاری تیر آهن، به مرور زمان کاربرد خود را انواع سازه ها از جمله سوله از دست داده و امروزه در ساخت سوله از تیر ورق که یک المان ترکیبی است، استفاده می شود.

هر یک تیر ورق از دو بال و یک جان که از جنس فولاد با ضخامت های معین هستند، که هر کدام نیز توسط مهندسین و با محاسبات تعیین می شوند. جان تیغه مرکزی تیر ورق می باشد، که وابسته به نوع کاربری و طراحی سوله و میزان باری که باید در کل سوله پخش شود، با ضخامت های گوناگون ساخته و به کار می رود.

 

 

افزایش لایو اینستاگرام 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی