سوله دست دوم

ساخت و فروش سوله دست دوم

سوله دست دوم

ساخت و فروش سوله دست دوم

شرکت بانک سوله ایران به عنوان مرجع تخصصی ساخت سوله دست دوم در کشور می باشد. این شرکت توانایی ساخت ، فروش و تحویل و نصب فوری انواع اسکلت سوله در سراسر کشور را در کمترین زمان ممکن دارد.
علاوه بر سوله ، ساخت اسکلت فلزی ساختمان نیز از دیگر فعالیت های این شرکت بزرگ می باشد.
02122220266

  • ۰
  • ۰

اغلب قیمت مهم ترین گزینه در هنگام خرید می باشد، که ساندویچ پانل ارزان را نیز شامل می شود. پس از اتمام ساخت اسکلت سوله یا کارخانه نوبت به پوشش سقفی و دیواری آن می رسد. معمولاً به علت بالا بودن هزینه های ساخت اسکلت سازه ، کارفرمایان با کمبود بودجه رو به رو می شوند، و به همین علت تصمیم به استفاده از پوشش ارزان قیمت می گیرند.

ساندویچ پانل یک پوشش مدرن و مناسب برای انواع کاربری ها می باشد، که دارای ویژگی های بسیار خوبی نیز می باشد. از جمله خصوصیات آن می توان به عایق حرارتی بودن، مقاومت بالای آن در برابر ضربه و فشار و همچنین ضد حریق بودن آن اشاره کرد.

با توجه به تمام خصوصیات ذکر شده ساندویچ پانل دارای قیمت مناسبی می باشد. اما همچنان برخی به دنبال پوشش های ارزان تر هستند که باید توجه داشت هیچ ارزانی بی حکمت نیست. یعنی هنگامی که تصمیم به خرید یک پوشش ارزان قیمت می گیرید باید بدانید که هیچ تضمینی برای کارکرد و عمر محصول نیست.

 

 

 

 

حال باید این سوال را پرسید که آیا امکان خرید ساندویچ پانل ارزان با کیفیت مطلوب وجود دارد؟

 

بله، شرکت های معتبر سازنده ساندویچ پانل برای دسترسی آسان کارفرمایان و ارائه محصولی با کیفیت و قیمت مطلوب اقدام به ساخت ساندویچ پانل با قیمت ارزان تر نسبت به قیمت سایر محصولات کرده اند.

می توان با اقدامات مدیریت شده و هوشمندانه ای مانند:

  • کم کردن ضخامت ورق فلزی ساندویچ پانل به میزان دو یا سه میلیمتر
  • کاهش حجم لایه میانی عایق پوشش ساندویچ پانل
  • استفاده از ساندویچ پانل تک ورق بر روی پوشش آجری نما

و اقداماتی از این دست ، هزینه های پوشش کارخانه یا سالن تولیدی را کاهش داد و دیگر نگران کیفیت ساندویچ پانل خریداری شد نبود. یادتان باشد خرید ساندویچ پانل ارزان از یک شرکت معتبر تضمین کیفیت است.

  • ۰۰/۰۱/۱۸
  • سوله ایران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی