سوله دست دوم

ساخت و فروش سوله دست دوم

سوله دست دوم

ساخت و فروش سوله دست دوم

شرکت بانک سوله ایران به عنوان مرجع تخصصی ساخت سوله دست دوم در کشور می باشد. این شرکت توانایی ساخت ، فروش و تحویل و نصب فوری انواع اسکلت سوله در سراسر کشور را در کمترین زمان ممکن دارد.
علاوه بر سوله ، ساخت اسکلت فلزی ساختمان نیز از دیگر فعالیت های این شرکت بزرگ می باشد.
02122220266

۱ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در حال حاضر شهرک صنعتی مامونیه در حال رشد و توسعه است و صنایع و دست اورد های زیاد مشغول به فعالیت هستند. یکی از دلایلی که منجر به رشد و پیشرفت شهرک صنعتی مامونیه شده نسبت به گذشته ساخت سوله های پیش ساخته یا دست دوم می باشد

یکی از مزایای سوله های پیش ساخته و یا سوله دست دوم جایگزین سازه های پیچ مهره ای به جای مصالح ساختمانی از جمله آجر وسیمان و گچ و ...که می تواند در کاهش هزینه های مالی و زمانی بسیار موثر است. امروزه در شهرک صنعتی مامونیه در حال رشد و توسعه می باشد ودر آن فالیت های صنعتی و غیر صنعتی از جمله سوله های مرغداری رو باز، سوله مزرعه های لبنی، سوله های دو طبقهای، ساختمان اداری، سوله های ورزشی سرپوشیده تنیس ساخته و عرضه شده توسط بانک سوله ایران در حال رونق می باشد.

 

 

 

 ساخت سوله صنعتی

یکی از گزینه های مهم برای ساخت سوله در شهرک صنعتی مامونیه استفاده از سوله های پیش ساخته بانک سوله ایران می باشد. که به دلیل چند منظوره بودن این سازه ها با کمترین هزینه میتوان کاربری را تغییر داد. سازه های پیش ساخته و یا دست دوم بانک سوله ایران دارای عمری طولانی و کیفیت بالا و مقاوم در برابر شرایط جغرافیایی می باشد.

  • در شهرک صنعتی مامونیه در کوتاه ترین زمان ممکن نصب می شوند
  • حمل سریع و آسان به محل پروژه
  • کاهش زمان و هزینه در ساخت و یا نصب سوله های پیش ساخته در مقایسه با مصالح ساختمانی موثر تر است
  • شرکت بانک سوله ایران می تواند دهانه های بزرگ بدون داشتن ستون وسط را پوشش دهد
  • سازه های پیش ساخته بانک  سوله ایران در برابر عوامل جغرافیایی بسیار مقاوم است.

 

 شهرک صنعتی مامونیه مزیت های بسیار زیادی دارد و با سرمایه گذاری در این شهرک با استفاده از ساندویچ پانل سردخانه می توان کار خود را به سرعت رونق داد و در کسب و کار خود پیشرفت سریعی به همراه داشت.

 

 

 

سوله سازی ارزان در بانک سوله ایران

شرکت بانک سوله ایران نسبت به دیگر شرکت های سوله سازی 10 تا 20 درصد کاهش قیمت دارد می تواند فرصت مناسبی باشد برای ساخت سوله که هزینه های خود را به حداقل برسانید

ساندویچ پانل ارزان  و یا دست دوم بانک سوله ایران علاوه بر ارزان بودن دارای کیفیت بالایی هستند و متناسب با استاندارد های روز دنیا تولید شده اند.

 

جمع بندی

شهرک صنعتی مامونیه دارای رشد و پیشرفت روز افزون می باشد و مکان مناسبی برای دیجیتال مارکتر ساخت سازه و شروع فعالیت برای رونق دادن به کسب و کار خود و سود دهی و بهره وری را تضمین می کند.

شرکت بانک سوله ایران با رزمه درخشانی در زمینه ساخت سوله و سازه های پیش ساخته و یا دست و دوم قریب به 30 سال سابقه توانسته خدمات بی شماری را با حفظ کیفیت و کاهش هزینه سازه هایی با مقاومت بالا را به سرمایه گذاران را ارائه دهد.

 

  • سوله ایران