سوله دست دوم

ساخت و فروش سوله دست دوم

سوله دست دوم

ساخت و فروش سوله دست دوم

شرکت بانک سوله ایران به عنوان مرجع تخصصی ساخت سوله دست دوم در کشور می باشد. این شرکت توانایی ساخت ، فروش و تحویل و نصب فوری انواع اسکلت سوله در سراسر کشور را در کمترین زمان ممکن دارد.
علاوه بر سوله ، ساخت اسکلت فلزی ساختمان نیز از دیگر فعالیت های این شرکت بزرگ می باشد.
02122220266

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

سوله سازان متهد و حرفه ای آگاهند که بایستی اطلاعات دقیقی از کاربری مورد نظر مشتری، تعداد، ابعاد و تنوع ماشین آلات، میزان تولیدات واحد صنعتی، میزان ورودی مواد خام و خروجی محصولات به دست بیاورند، تا منجر شود که به صورت دقیق طراحی سوله انجام شود. تا زمانی که مشخص نشود هدف از احداث سوله چیست و به صورت دقیق کارفرما چه نیازهایی دارد، هیچ اقدامی نمی شود. این اطلاعات تنها با استراتژی محتوا و صحبت رو در رو با مدیران و صاحبان مشاغل داری تجربه و عالی رتبه آن هم در مجموعه هایی که متقاضی خرید سوله هستند، میسر است و سازنده تنها از این طریق به درستی متوجه انتظارات مشتری می شود. شفاف بودن در کار، یک پیش شرط و نکته مهم برای رسیدن به موفقیت است، و هر اندازه به تفکر کارفرما نزدیک تر شویم، در انتها مشتری رضایت بیشتری خواهد داشت.

متریال های تشکیل دهنده سوله چیست؟

به عنوان فاز صفر عملیات ساخت سوله، فونداسیون را نظر می گیریم، که ترکیبی از فولاد و بتن می باشد. اکثریت اهمیت کار در استراکچر فلزی خلاصه می شود و بدون تردید، اساس و قلب تپنده سوله به حساب می آید. در اصل بعد از مرحله اجرا و نصب نقشه فونداسیون که توسط میلگردهای خم شده فولادی و بتن آرمه ساخته شده، حدود دو هفته زمان می برد که بتن خود را به اصطلاح گرفته و امکان انجام مراحل بعدی فراهم آید. جهت شناخت بیشتر از این که سوله چیست ، باید بدانید که اسکلت فلزی سازه با اتکا به ستون های متعدد که توسط صفحه ستون ها به فونداسیون وصل شده، از ارتعاش این سازه جلوگیری می کند. سمت دیگر ستون ها توسط اتصلات فلنجی به رفتر ها وصل می شوند. رفتر ها همان قطعه های شیبداری می باشند که در طراحی سقف سوله و ساخت آن استفاده می شوند، که باز هم توسط اتصالات فلنجی به سر ستون ها، پیچ و مهره می شوند.

  • سوله ایران