سوله دست دوم

ساخت و فروش سوله دست دوم

سوله دست دوم

ساخت و فروش سوله دست دوم

شرکت بانک سوله ایران به عنوان مرجع تخصصی ساخت سوله دست دوم در کشور می باشد. این شرکت توانایی ساخت ، فروش و تحویل و نصب فوری انواع اسکلت سوله در سراسر کشور را در کمترین زمان ممکن دارد.
علاوه بر سوله ، ساخت اسکلت فلزی ساختمان نیز از دیگر فعالیت های این شرکت بزرگ می باشد.
02122220266

  • ۰
  • ۰

ریخته گری از گذشته توسط بشر انجام می شده، و از بزرگترین اختراعات انسان بوده است. امروزه ساخت سوله ریخته گری جهت ایجاد فضای مناسب برای ریخته گری مرسوم می باشد. این صنعت به طور کلی « عملیات سه مرحله ای ذوب فلزات در دمای بالا، ریختن ماده مذاب در قالب مورد نظر و در آخر سرد کردن تدریجی آن » می باشد. جهت انجام این پروسه دستگاه ها و ماشین آلات مورد نیاز باید در فضای مناسبی و در قالب سوله ریخته گری قرار گیرند.

 

ساخت سوله با کاربری ریخته گری مانند دیگر کاربری های خاص از جمله سوله سردخانه ای باید طبق اصول خاص خود ساخته شود. زیرا این نوع سوله ها تجهیزات خاصی دارند که می بایست محل قرار گیری آنها تعبیه شود. سازنده سوله می بایست به انتخاب طول مناسب برای احداث سوله ریخته گری توجه داشته باشد. ریخته گری مانند یک مثلث با سه ضلع، فلز، قالب ریخته گری و کوره ذوب فلزات می باشد. باید بدانید برای راه اندازی سوله ریخته گری یک سری الزامات وجود دارد:

کوره ها در انواع مختلفی هستند که نسبت به نوع آلیاژ یا فلز مورد نظر، ظرفیت کوره ذوب، میزان انرژی مصرفی، راندمان کوره جهت نگه داشتن مواد مذاب و... می باشند. کارفرمایان بایستی کوره مناسب را انتخاب کنند. نکته قابل توجه دیگر محل استقرار کوره می باشد، زیرا پس از جای گذاری نمی توان آن را جا به جا کرد، باید در انتخاب محل قرار گیری آن دقت کافی داشت. همانگونه که اشاره کردیم مطلب مهم دیگر انتخاب ابعاد مناسب سوله می باشد. همچنین باید برای پوشش سقف سوله عایق سقفی مناسبی انتخاب شود، زیرا حرارت بسیاری به علت پروسه بی وقفه ریخته گری در این سازه فولادی ایجاد می شود. نکته دیگر وجود جرثقیل های سقفی برای حمل قطعات تولیدی سنگین در این سوله ها می باشد که به هنگام طراحی سقف سوله باید به آن توجه شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی