سوله دست دوم

ساخت و فروش سوله دست دوم

سوله دست دوم

ساخت و فروش سوله دست دوم

شرکت بانک سوله ایران به عنوان مرجع تخصصی ساخت سوله دست دوم در کشور می باشد. این شرکت توانایی ساخت ، فروش و تحویل و نصب فوری انواع اسکلت سوله در سراسر کشور را در کمترین زمان ممکن دارد.
علاوه بر سوله ، ساخت اسکلت فلزی ساختمان نیز از دیگر فعالیت های این شرکت بزرگ می باشد.
02122220266

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شاید کلمه ی سوله در حد نو در مکالمات و بحث های افراد فعال در زمینه ی صنعت و تولید کشور به گوش شما رسیده باشد ؛ ولی همچنین ممکن است شما به درستی متوجه منظور آن ها از به کار گیری و استفاده از این عبارت نشده باشید . روش صحیح و اصولی خرید سوله به این صورت می باشد که بعد از دریافت خواسته های کارفرما و همچنین دریافت اطلاعات مهم و کلیدی مانند اندازه و کاربرد سوله ، به نوبت و ترتیب ، اول جهت تهیه نقشه ها و فراهم کردن فولاد و همچنین در ادامه برای ساخت استراکچر فلزی اقدام می کنیم . انجام این اقدامات در نهایت به ساخت و تولید سازه ای با نام سوله نو منجر می شود ، که از ابتدای کار تا انتهای کار امکان دارد ما بین چندین ماه و حتی گاهاً تا یک سال طول بکشد .

 

که دلیل این اتفاق ، سفارشی بودن و شخصی سازی این نوع از سازه ها می باشد که توسط کارفرما و یا خریدار این عملیات و  پروژه انتخاب می شود . به طور معمول انتخاب این نوع از سازه ها ( سوله در حد نو ) هنگامی رخ می دهد و در دستورکار صاحبان مشاغل و یا مدیران صنعتی قرار داده می شود که حداقل بر روی یکی از دو گزینه ی هزینه و زمان ، درگیر محدودیت و ضعف بسیار قابل توجهی شده باشند ، و این جریان بدین معنی می باشد که بودجه ی کارفرما و یا خریدار جهت تهیه کردن سوله بسیار محدود می باشد ، و یا حتی بسیار بر روی تحویل فوری سوله تاکید دارند ، همچنین ممکن است هر دو گزینه موثر باشد !

سوله در حد نو این توانایی را دارا می باشد که شایسته ترین و بهترین پاسخ جهت برطرف کردن این دو نیاز و محدودیت باشد .

دامین آتوریتی 

  • سوله ایران
  • ۰
  • ۰

تعریف سوله سنگین چیست؟

سوله کارگاهی را با اهداف صنعتی متمایزی می توان ساخت و به مرحله اجرا رساند. به بیان دیگر، سوله صنعتی انواع و اقسام مختلفی نظیر سوله سنگین و نیمه سنگین و سوله سبک دارد که می تواند در اندازه ها و مشخصات مختلف ساخته و پرداخته شود و پاسخ مقتضی برای نیاز طیف وسیعی از واحدهای تولیدی و مشاغل صنعتی را فراهم آورد. طبیعی است جنس صنعتی که قرار است در سوله مورد بهره برداری قرار گیرد، تعیین کننده ابعاد و مشخصات طراحی تا ساخت سازه خواهد بود و همین موضوع باعث می شود که سوله سنگین، تنها انتخاب ایده آل برای مشاغل سخت و صنایع سنگین باشد.

ابتدا باید اثبات شود که اشتغال شما اساساً نیاز به سوله سنگین دارد یا خیر. انتخاب ابعاد مناسب برای سوله در خلال جلسات اولیه کارفرما و سازنده مشخص خواهد شد. ابتدا باید مشخص شود که کاربری سوله چیست و نیازمندی های صنعت مورد نظر در چه حدی برآورد می شود. سپس با توجه به مواردی نظیر مشخصات زمین محل احداث سوله ، سطح بودجه کارفرما و درجات شخصی سازی مد نظر مشتری، طرح مورد نظر تصویب می شود تا پس از طراحی نقشه ها و ساخت قطعات، آماده نصب و تحویل گردد.

 

 

مشخصات سوله سنگین چیست؟

وزن نهایی سازه تعیین کننده و تفکیک کننده سازه به سوله سنگین و سوله سبک خواهد بود. هر چه میزان متریال و مصالح به کار رفته در ساخت سوله بیشتر باشد، وزن استراکچر نیز بالاتر خواهد رفت. در کنار این موضوع، آنچه از اهمیت بالایی برخوردار است این است که مکانیزم ساخت اسکلت سوله چگونه باشد. احداث سوله معمولاً به یکی از دو صورت اسکلت فلزی یا اسکلت بتنی صورت می پذیرد که هر یک نکات مثبت و منفی مختص به خود را دارند.

 

اما برآیند بررسی ها نشان می دهد که سازه اسکلت فلزی، خصوصاً اگر با کمک اجزای سوله تیر ورقی ساخته شده باشد، با اختلاف در جایگاه بهتری نسبت به سوله اسکلت بتنی قرار می گیرد. مواردی نظیر قیمت ساخت، تأخیرهای زمانی غیر قابل اجتناب، سرعت بالا در ساخت و نصب، از جمله نکاتی هستند که سازه فولادی امتیاز بالاتری از آن کسب می نماید. نکته قابل ذکر دیگر اینکه در ساخت اسکلت بتنی، در کله مراحل اعم از فونداسیون، ستون گذاری و ...، نیازمند بتن‌ریزی هستیم و بین مراحل، زمانی بین 10 روز تا دو هفته وقفه لازم است تا بتن قبلی به مرز آمادگی اولیه برسد. این موضوع باعث می شود که اتلاف زمانی زیادی در کار ایجاد شود که چندان مطلوب نیست.

سوله سنگین اسکلت فلزی را می توان با بهره گیری از قطعات تیر ورقی، با سرعت بالا ساخت و انواع مختلف کاربری های سخت و مشاغل سنگین صنعتی را در آن راه اندازی نمود.

  • سوله ایران